Toată lumea are ceva de oferit. Unii vând idei, alţii vând servicii, iar alţii produse.
Indiferent ce‑ai vinde, cartea de faţă te va ajuta să înregistrezi vânzări mai profitabile şi să simţi că eşti mai eficient.
"Cum să vinzi inteligent" întoarce pe dos strategia tradiţională din vânzări şi îţi arată cum ideea de a situa nevoile clienţilor pe primul plan se va dovedi cheia succeselor viitoare.
Această ultimă generaţie de strategii pentru vânzare gravitează în jurul a ceea ce numim relaţii consultative. Prin metoda lor unică, bazată pe principiul „Îţi rămân dator“, autorii îţi arată cum să construieşti o relaţie bazată pe încredere şi colaborare pe termen lung, astfel încât tu să fii prima persoană pe care o sună clientul atunci când va avea nevoie de un nou produs ori serviciu.
Află din această carte esenţa celor mai noi metode şi tehnici de vânzări, dar şi cum să-ţi înţelegi clientul, să afli ce nevoi profesionale are el în realitate şi cum să construieşti o relaţie durabilă şi reciproc avantajoasă cu acesta.
Pune-ţi clientul pe primul loc şi vei câştiga cu siguranţă!
După ce au ocupat funcţii de top în importante firme internaţionale de consultanţă, Keith Dugdale şi David Lambert s-au hotărât să aştearnă pe hârtie atât o parte din observaţiile acumulate de-a lungul activităţii lor profesionale, cât şi inovaţiile pe care le-au experimentat în diferite domenii, în mai multe ţări de pe patru continente. Instrumentele pe care le propun ei în această carte se bazează pe situaţii reale şi pe o profundă înţelegere a mecanismelor şi relaţiilor implicate într-o tranzacţie comercială.
Autorii analizează reacţiile inexplicabile, aparent neaşteptate, ale potenţialilor cumpărători şi oferă soluţii concrete pentru toate tipurile de situaţii problematice din domeniul vânzărilor. Totodată, îl învaţă pe agentul de vânzări cum să-şi analizeze propriile reacţii şi cum să-şi modifice comportamentul pentru a obţine un succes autentic şi durabil.
Principiul „Îţi rămân dator“ inaugurează cea mai nouă, mai eficientă şi mai umană abordare a strategiilor de vânzare.